TMI Internationale Boekenlijst

Complaint_is_a_Gift
A Complaint is a Gift

Complaint_is_a_GiftKlanttevredenheid is cruciaal voor de toekomst van een organisatie. Een belangrijke voorwaarde voor klanttevredenheid is het effectief afhandelen van klachten. Deze publicatie is een praktisch hulpmiddel voor iedereen die klantcontacten heeft, maar ook voor hen die verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen van het klachtenbeleid binnen een organisatie.

book_employeeship

Employeeship
book_employeeshipSucces in het bedrijfsleven draait om het mobiliseren van de energie van alle werknemers om overleving en groei van het bedrijf te waarborgen. Dit boek geeft weer wat van zowel managers als personeel gevraagd wordt om die speciale persoonlijke inzet te ontwikkelen die we bij TMI ‘Employeeship’ (werknemerschap) noemen.

book_energymeter
book_energymeterEnergy Meter
3 TMI-hulpmiddelen om het potentieel van een bedrijf voor overleven en ontwikkeling te meten en te verbeteren. De “Energy Meter” is een set hulpmiddelen die gebruikt kan worden in een “Employeeship”-proces en als aanvulling op het TMI-boek “Employeeship”.

book_teamship

book_teamship Teamship
Een set van TMI hulpmiddelen voor de ontwikkeling van “Teamship” – team spirit en teamcompetentie in elk team in willekeurige organisaties.

Book_MyLifeTree

Book_MyLifeTreeMy Life Tree
Een ander boek over persoonlijke ontwikkeling. “My Life Tree” gaat over datgene wat een individu – als personeelslid of manager – kan doen om aanhoudende, positieve ontwikkeling en groei te bereiken.

 

book_personalquality
book_personalqualityPersonal Quality
Persoonlijke kwaliteit is de basis van alle andere soorten kwaliteit. Het kwaliteitsconcept van TMI concentreert zich op de menselijke kant van kwaliteit. Dit boek bevat een groot aantal concrete methoden en oefeningen om u te helpen uw eigen persoonlijke kwaliteit te ontwikkelen en een zeer doeltreffend programma voor kwaliteitsontwikkeling te implementeren.

book_reachingforthestars
book_reachingforthestars Reaching for the Stars
Deze publicatie gaat over teamkwaliteit, een cruciaal deel van de totale kwaliteit van de organisatie. Het bevat hulpmiddelen om de kwaliteit van de totale prestatie van een team te monitoren en te ontwikkelen, evenals het kwaliteitsklimaat van teams. Dit boek is voor het hoger management, team managers en werknemers in zowel de private als publieke sector.

Heart_Work_book

Heart_Work_book   Heart Work
Emotional Intelligence – Verbeteren van persoonlijke en organisatorische effectiviteit
Heart Work gaat over het bereiken van betere resultaten voor individuen, teams en organisaties. Dit boek gaat over het verbeteren van de prestaties van de organisatie. Het is gebaseerd op meerdere jaren ervaring van TMI in het werken met cultuurveranderingen in vele verschillende soorten organisaties in meer dan veertig landen.

.

Book_PPF
Book_PPF   Putting People First
Zowel een hulpmiddel als een inspiratie voor mensen die meer uit hun leven willen halen en leveranciers van service. Het boek omvat lessen over: hoe u uw mogelijkheden voor het begrijpen van klantverwachtingen kunt verbeteren. Hoe u de service die u aan anderen levert, kunt verbeteren. Hoe u moeilijke situaties kunt managen. Hoe u lichaamstaal kunt gebruiken.

book_personalorganisation
book_personalorganisationPersonal Organisation
Dit is een praktisch werkboek vol met technieken, instructies, controlelijsten en inspiratie die u kan helpen stress te verminderen en het gemakkelijker te maken kwaliteitsresultaten te boeken in elk gedeelte van uw leven.

Book_Delegation
Book_Delegation   Delegation
Dit boekje omschrijft de “harde” en “zachte regels, waaraan management en personeel zich dienen te houden om het delegatieproces succesvol te laten zijn.

Emotinal_Value
Emotinal_Value  Emotinal Value – Creating Strong Bonds with Your Customer

Emotional value is de economische waarde of waarde in geld van gevoelens wanneer klanten producten en service positief ervaren. Emotionele waarde kan, net als kwaliteit of elke andere dimensie van de waarde van een bedrijf, een bedrijf maken of breken. Zo concreet is het! Met meer dan veertig jaar ervaring in de service-industrie, bieden Barlow en Maul van TMI VS vijf werkwijzen voor het toevoegen van emotionele waarde, niet alleen aan de ervaringen van klanten, maar ook die van het personeel.